when somebody cries, it's not just over one thing, it's built up anger and emotions that they've been holding in for too long

Och du frågade inte ens hur jag mådde, du bara log och fortsatte att prata om ditt.
Det kanske var därför jag blev så arg, så besviken, för att du fortsatte att ha oss i andra hand?

Jag funderade på att lägga av i bandet, för just face it, det är ingen som bryr sig? Jag är den ända som har frågat när vi ska öva, när vi ska spela in låtar, vilka låtar vi ska ha and on and on. Oftast så svarar 1/5 av bandet. EN JÄKLA FEMTEDEL. Och ni tycker att jag överreagerar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!