cause baby you don't know a thing about me

Hej hej!

Var på stan idag med Wendela och Sofie, kul att träffa dem igen, just us three. :D
Köpte en stickad tröja på KappAhl och jaa, det var väl allt.

Efter att Sofie och Wendela hade åkt hem så gick jag, Sandra och Malin på språkkafé.
Malin pluggade svenska och jag och Sandra satt vid det Italienska bordet.
Det var kul, och vi snappade upp några småord och fraser som vi ska använda emot Olof. :)

Efter Språkkafét så var jag och tränade = nice/good/lovely.

Nu ska jag läsa Svindlande Höjder (JAG SKA KLARA DET!) och sova.

Ha det bra ♥

Pepplåtar:

Mean
Loser like me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!