Dag 24- De här ser jag upp till

Okej... jag bytte ut "det härär mina fobier" för det har jag redan tagit upp 1 miljon gånger.
De personer i världen som jag ser upp till, förutom mina föräldrar (för det gör väl alla, mer eller mindre. Även fastän jag inte håller med henne hela tiden så ser jag fortfarande upp till henne) är dels mina andra släktingar. Jag tror att de beror på att jag gillar specifika drag hos dem.
Om man ser till artister så tycker jag mycket om Katy Perry, Lea Michele, Leighton Meester och Blake Lively.
Jag tycker att de verkar vara väldigt coola (snygga) tjejer som vet vad de vill här i världen (eller finns det någon som vet det egentligen?).
Jag har älskat Blake och Leighton sedan första avsnittet av Gossip Girl, och då hade jag läst om dem innan i massor av tidningar och älskade deras stilar. Dock så ville jag inte bli en sådan där nörd, och bara kolla på TV-serier, speciellt inte Gossip Girl, då jag trodde att det var värsta B-serien, som skulle suga. Men den äger. Den är bäst. I LOVE IT.
Lea Michele är så... åh hon är så speciell, så jag tror att antingen älskar man henne, eller så hatar man henne. (hon spelar i Glee, för er som inte vet det... losers).
Behöver jag verkligen skriva något om Katy Perry?



Katy Perry



Lea Michele



Leighton Meester



Blake Lively

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!