Dag 27- Min familj

Min familj består av mig, min lillebror och mina föräldrar.
Min lillebror heter Mathias och har precis börjat i 7an (klass 7e). Han är väldigt dryg, och man kan inte bestämma sig för om han är "normal" eller om han är typ... babybrain. eller något.
Min mamma heter Anna-Karin och är förskolelärare (dagisfröken... typ). Hon är väldigt lik mig i sättet, eller jag är lik henne, så vi drar inte jämnt om man säger så, men det är bra ändå.
Min pappa heter Pelle och har ett eget företag. Han är väldigt slow av sig, men bra ändå.

Då jag har vuxit upp med min moster så räknas hon också som en i familjen (och hon har alltid gjort det).
Hon heter Emma, och är 17 (18 i januari) år och går estet-bild, för hon är BÄST på att rita. (hehehhehe)

that's my family

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!