do you ever feel already buried deep?

Har ni någonsin kännt att ni inte vill leva? Eller det kanske är att ta i lite.
Låt oss ta om frågan.
Har ni någonsin kännt er värdelösa? Som om i en dröm, när man försöker att skrika, men man får inte fram något ljud?
Just nu sitter jag och gråter (Yes, jag är inte rädd för att erkänna det) pga av att några killar har varit lite småelaka.
Men jag antar att jag har rätt till att gråta för sådana här små saker, då min förra klass sög, och jag VILL INTE att den här ska bli så. Men jag antar att jag inte kan göra någonting åt det.
Sedan efter jag hade sett vad de hade skrivit så går jag ut och frågar mamma ifall jag kan få kolla på mitt program, och då säger hon att "Nej, nu ska JAG bestämma kanal", som om att hon aldrig gör det 24/7 annars?

Just nu tycker jag att jag har rätten att säga

Fuck. My. Life.

Kommentarer
Postat av: Ida

åh jag med, just i stunden suger det. kanske är tid att se någon film om någon som har det värre?

2011-10-11 @ 21:23:57
URL: http://TheView.devote.se
Postat av: Bella

Ska jag spöa upp killarna ellor?! Hmpf. Idioter är dom allihopa!



Men du, skulle vi fota/titta på film/äta på lördag? ;o :))))

2011-10-11 @ 22:29:28
URL: http://iwzah.blogg.se/
Postat av: sofie

Bry dig inte om dem rebecka!! Du vet att du är en underbar person och en fantastisk bra och fin vän <3

2011-10-12 @ 19:20:53
URL: http://sofiewikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!