do you hear me? I'm talking to you

jäkla äckel skit gaaah

(det där var ett skrik, just so you know)

blir sådär konstig igen.
Borde kolla upp det här, eller nej. Jag vet redan vad det beror på- dig.
Du får mig att må konstigt, och jag vet att jag inte borde känna såhär, speciellt när det bara kan sluta illa. Men jag kan inte sluta.
Har faktiskt inte kännt såhär, det var liksom bara första ögonkastet. Och nu kan jag inte sluta tänka på dig.
Tänker på dig H E L A  T I D E N.

Jag undrar hur många gånger jag har skrivit sådär, men jaa. I'm falling fast and hard, men det här känns... konstigt.

Är förvirrad, det är allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!