don't make her fall, if you don't plan to catch her

Lista över vad jag ska göra i mitt liv

-Åka till Hollywood
-Åka till Italien
-Simma med delfiner
-Festa i Las Vegas
-Bo i London
-Vara på framsidan av en tidning
-Gå på en riktig modevisning
-Shoppa i New York
-Gå på en maskerad
-Besöka "The walk of fame"
-Äta pizza i Italien
-Besöka Harry potters magiska värld (WOOP WOOP)
-Lära mig att surfa
-Besöka varje kontinent
-Köra på Väg 66 (Route 66)
-Gifta mig med mitt livs kärlek
-Se en Broadway-föreställning
-Ha picknik under stjärnorna
-Kyssa mitt livs kärlek under Eiffeltornet
-Åka och se alla mina favorit band. Live.



Kommentarer
Postat av: ida

typ exakt samma här, och jag ska FAN göra det!!

2011-10-16 @ 19:06:30
URL: http://TheView.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!