go somewhere

Åh! Just nu vill jag bara gå och lägga mig och vakna någon annanstans.
Har det där suget efter att åka iväg, långt här ifrån, och bara vara.
Jag antar att det här är priset man får efter att ha läst Sommar i New York.
Och jaa Enne, jag ska vara positiv. Eller försöka. Jag är inte så positiv av mig över huvudtaget, men äsch. Det ska väl fungera ändå, eller hur?

Gosh, nu kommer den där känslan igen.
I want to go to New York, Paris, London, Rom. I want to go EVERYWHERE.

Fint att jag byter språk lite här och var.

Piacere.

Nu ska jag sova (kolla på facebook)

Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!