how can I be so sure?

Jag måste bara säga att jag älskar när mina ena sida är sådär seriös och realistisk, och andra hälften bara "näää", så har den första halvan rätt.
För den realistiska har alltid rätt, eller oftast i alla fall.
Och alla säger att jag är deprimerad. Och jag vet inte. Det kanske jag är? Eller jag kanske är schizofren? Jag är ju en annan person när jag är bland folk, men så fort jag blir ensam så kommer den där klumpen i magen. Och i halsen. Och de försvinner inte, inte förens jag är bland folk som jag känner.

Gud. Jag är verkligen negativ, eller hur?

Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!