"I am a cat", purred Grimalkin

Hej hej!

Sitter på engelskan och bloggar, då vi hade prov (okej, det där lät lite fel).
Blev klar för en stund sedan, och har lämnat in alla läxor på It's Learning, så nu ska jag sitta här i... 20 minuter tror jag. Sedan har jag matte (which SUCKS), och sedan svenska där vi kanske ska få se våra prov (vilket också suger).

Blev helt galen igår när jag gick in på Bellas blogg och såg att Robert Pattinson och Ashley Greene ska komma till Sverige!!! Gosh, blir helt stirrig nu också!!

Nu ska jag stirra på Hanna, Malin och Ellinoré. WOOP WOOP!


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-05 @ 13:19:20
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Bella

Grimalkin! Har du bestämt dig om du är Team Ash eller Team Puck ännu? :DDD

2011-10-05 @ 14:11:28
URL: http://iwzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!