I feel stupid and contagious, here we are now, entertain us

Hej !
Idag följde jag med Malin till ett språkkafé (Waynes Coffee). Det började med att jag och en kille satte oss vid det Amerikanska bordet, då han insisterade på att jag skulle med till det Franska bordet (och de hade inte kommit ännu). Lite dum kille det där (hahah nej då, men jag KAN inte franska).
Sedan så hittade vi till Frankrike (HAHAHHA) och jaa.... ni fattar nog vad som hände senare...
Men det var kul ändå! Jag förstod faktiskt ganska... lite... mycket :) Nästa gång ska jag sätta mig vid det italienska bordet :D
Sedan när jag satt på bussen så kom jag på att jag hade glömt ALLA MINA SAKER vid det Amerikanska bordet, så det var ju bara att hoppa av bussen och springa dit. (FML)

Nu ska jag plugga Människans Språk, Svenska och Italienska.

Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!