I got you, the breath I breathe, and there ain't nothing else I need

Hej hej!

Igår var jag med familjen på Joe Labero! Det var helt stört, men jag skulle velat haft lite mer Las Vegas feeling, nu vart det inte så mycket rök och jaa.... typ Las Vegas, utan det var mer så att han var ute i publiken och så. MEN DET VAR HELT SJUKT ÄNDÅ! Han flög med en kvinna upp i luften, och hade sönder en Iphone, för att senare ta fram den ur en ballong... i en pizza.... weird.

Jag har nyss ansökt om jobb som julgransförsäljare, så det blir väl jag och alla pensionärer. ;)

Nu ska jag stänga min dörr.

Ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha om du får jobbet så kommer jag och köper en julgran av dig! :D

2011-10-08 @ 11:55:00
URL: http://sofiewikberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha såg den annosen oxå! synd att det var på julafton annars kanske vi hade blivit kollegor!

haha du kommer frysa ihjäl :O

2011-10-08 @ 16:45:59
URL: http://eeeeemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!