känner hur sjukt bra jag är på att blogga. eller inte.

K bry.

Är det bara jag som har börjat med det sent, eller vad?

Var och tränade med pappa idag. Skööönt. Nej men jag hade huvudvärk, och körde på hårt i alla fall, så imorgon kommer jag nog att ångra mig.

Imorgon ska vi kolla på när SA11A och några ifrån HU11 spelar volleyboll. WOOP WOOP.
Hoppas att de är bra (annars så...), vi ska ju liksom sitta där ifrån typ 8.20 till 12 eller något... (nej, men jag vet faktiskt inte hur länge vi ska sitta och kolla på. De kan ju inte spela hela tiden?)

Nu ska jag sooova!

GODNATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!