my voice shook when I said hello

Hej hej!

Gör ett litet snabbt inlägg innan jag sticker till busshållsplatsen.
De ändrade vårat schema igår kväll, så nu börjar humanisterna (vi) kl 9.20, och samhällsvetarna kl 12.55. That sucks.

Och vi har dum-läraren nu. (vill inte skriva något värre ifall Wendela eller Sofie  läser det här, jag vill ju inte ha dåligt inflytande på dem). :(

Igår så kollade jag igenom min bok-recention, och alla ord som hon hade strukigt under (markerat) var ju ord som jag VET hur man stavar. T ex så hade jag stavat really som realy, och annoying med ett n. Sedan var det massor med slarvfel, som när jag hade skrivit suddenly som suddelyn WHAT THE FUCK LIKSOM?!

Nej, nu vart jag ledsen.


Kommentarer
Postat av: wendela

dåligt inflytande???

2011-10-11 @ 12:58:12
URL: http://endelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!