och jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Hej hej!

Gårdkvällen vart bra tillslut.
Jag, Malin och Sofie stack till Arenan och träffade på Fanny på vägen, och Sandra.
Jag bröt ihop på toaletten för att en äckel clown stod utanför och jaa. Jag fick panik.
Vi var väl på Arenan i 5 minuter (bortkastade pengar) och sedan gick vi och kollade på bio istället.
Vi kollade på In Time, och den var faktiskt jättebra.
Efter filmen så gick vi till Max och åt Lyx mousse och drack läsk (och Malin drack kaffe, såklart).

Idag har jag varit på stan och köpt två stycken glas ifrån Indiska, som jag har mina pennor i.
Köpte även lipsyl och träffade Fanny igen. FUNNY. (rolig jag är).

Nu sitter jag och väntar på att min kusin, faster och farfar och hans fru ska komma hit (när jag förklarade för Sofie varför jag inte kunde följa med henne till Svärdsjö idag sa jag att mina mostrar kom hit, men det var lite fel haha)

Äsch.
Nu ska jag lyssna på musik och byta om.

Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!