önskelista

har skrivit ner en liten beskrivning också, så att mina smarta föräldrar ska första vad det är och varför jag vill ha det.

  • Nikon d5100 (en kamera.......)
  • Pengar (så att jag har till Italien, och annat)
  • Gossip Girl böckerna
  • Kläder, snygga kläder alltså.
  • Smycken
  • Gossip Girl T-shirt med alla på, inte bara typ Team Serena eller något
  • Harry Potter T-shirt, så att alla ser hur extremt cool jag är.
  • En väska, där mina idrottskläder och datorn får plats i.
  • Skivor
  • Presentkort på H&M, eller någon annan bra affär.
SÅ! Nu vet alla vad de ska köpa till mig!! Inte för att jag inte kommer att fylla på listan efter hand...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!