someday I'll be living in a big old city, and all you're ever gonna be is mean

Sitter och dunkar på Taylor Swift här på kvällskvisten och önskar att jag hade en kamera.
Jag vill ta lika fina bilder som Ida och Jonna. :(
Känner att jag länkar dem ganska ofta, men det är det värt!

Åh! Känner mig pepp nu! KÄNNER MIG GLAD FÖR EN GÅNGS SKULL!!

Imorgon ska jag på stan med Wendela och Sofie; det var länge sedan det bara var vi tre så det blir skönt.
Ska försöka hitta någon stickad tröja också.
Mamma var och shoppade med sin kompis idag och köpte en söt tröja åt mig ifrån New Yorker.
En röd tröja med en tjej på, i profil, och med en mössa. Sedan var det någon text på den och jaa, den är söt.

Nej, nu ska jag ta och gå och lägga mig och läsa ut den där dumma boken (Svindlande Höjder).

Ha det bra!! ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna & Ida

aw rebecka, du är söt!

2011-10-31 @ 08:29:14
URL: http://theview.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!