thing I'd like to say, they die on my lips, die in my throat, die in my head. somewhere you'll never hear them.

Hej hej!

Idag ska jag bara PLUGGA. Good for me, ey?

nu vet en person vad jag menar

Jag har gjort min gulliga önskelista också; för jag fyller år om 38 dagar.
Lägger upp listan om... några minuter.

Och jag har fortfarande inte fått bilderna ifrån Sofie, Bella och Wendela, men det kanske inte vart så många bra bilder?

Nu måste jag verkligen plugga in de franska och italienska glosorna... och skriva samhällsanalysen. Great.

Ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: Wendela

Jag kan inte lägga över bilderna på min Mac så jag måste vänta tills Kag kommer till vika...

2011-10-23 @ 16:46:12
URL: http://endelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!