varför håller jag på såhär hela tiden?

Sitter och kollar på Allt för min syster; den är faktiskt ganska bra. Inte vad jag hade föreställt mig, men jaa. Den fungerar.

Och jag förstår inte varför jag måste gå in på facebook varannan minut, för att kolla ifall han har svarat. Mamma sa åt mig att jag skulle gå ut, och inte sitta vid datorn hela tiden, och då började jag nästan att gråta. P A T E T I S K?

Mitt huvud dunkar i takt till mitt hjärta, och jag ser en bild av honom och ler. Igen. Och gråter. Igen. För det kommer inte att fungera. Som vanligt.
Varför håller jag på så här hela tiden?! VARJE JÄKLA GÅNG.

Gråter tyst för mig själv när jag åker förbi mormors lägenhet, för jag vet att ännu en moster har lämnat lilla Falun, och mig. Och den andra mostern opererades för några veckor sedan, och jag vägrar att ta in allt.
Huvudet börjar dunka igen.
Dunk. Dunk.


Kommentarer
Postat av: Jonna

aw rebecka. är det samma kille? inte bra, men det finns ju inget att göra åt saken. gå och sov sötnos <3

2011-10-22 @ 23:25:26
URL: http://theview.devote.se
Postat av: wendela

finns om du vill snacka <3

2011-10-23 @ 03:54:07
URL: http://endelaa.blogg.se/
Postat av: Moster

Kom hit i helgen vettja :) du får ju flytta du med sen när du tröttnat i falun.

2011-10-23 @ 11:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!