you better run, better run, faster than my bullet

Hej hej!

Det var kul igår, typ ingen sa något (för vi kände ju inte de andra tjejerna) men vi försökte i alla fall. :)
Vi spelade BUZZ och kollade på Pirates 4 (igen, jag kollade ju på den i fredags).

Vaknade klockan 8 imorse och fick panik, för jag fick för mig att jag redan hade börjat i skolan, men sedan så somnade jag om då jag kom på att jag började 12... stupid.

Idag ska jag gå på stan med Alice, så jag cyklar väl dit vid 12 eller något. Jag har ingen aning om hur lång tid det tar att cykla till stan, eller vart jag ska ställa min cykel; men jag kan inte ta bussen, för jag har inga pengar löst, och mitt busskort har gått ut. :(

Äsch. Nu ska jag sluta klaga.

Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!