'cause everything aside me screams no

Hej hej!

Idag hade vi studiedag, så jaa, jag har pluggat. Hela dagen nästan.
Cyklade iväg till volvo och köpte panpizza som jag ska äta imorgon till middag, och köpte fika till mig och mamma.
Blir så sur på att mitt studiebidrag inte hamnar på mitt konto, utan på pappas?!
Ska snart gå och lägga mig, ska ju ta kvart i 8 bussen imorgon till skolan. Woop woop.
Det blir ju hårdträning med SHOOT! imorgon också, för vi alla säger ju att de inte kan öva tillsammans för de har andra saker att göra... det blir jag också arg på. Att man inte kan ställa in något? Det är ju okej om det är något JÄTTEVIKTIGT, men annars så...

Jaja,

Ha det bra♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fin du är Rebecka!! :)

2011-09-23 @ 08:40:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Bella

Jag svarar på din kommentar här nu :DDD

(yay)

I alla fall, jag tar hem alla mina avsnitt och så! Men håller koll på dom genom sidereel.com!

Så där kan du ju gå in, jag har en användare där så kan man "tracka" serie och hålla koll på när det kommer avsnitt osv :)

Men där kan man titta, man får hitta någon sida så man kan se där :)))))))

Hoppas du fattar vad jag menar :) hehe

2011-09-23 @ 12:53:09
URL: http://iwzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!