Dag 11- Mina drömmar

Egentligen så vet jag faktiskt inte vart jag befinner mig om 10 år, eller jag vet inte ens vart jag är om 5.
Jag vill ut och resa i alla fall.
Jag vill se alla sådana här stora saker som verkligen är historiska och... ja, stora.
Jag skulle vilja hålla på med något så att jag får skriva. Om det är böcker, eller för en tidning vet jag inte.
Juste... Jag måste ju skaffa ett jobb också.
Eller det där med böckerna eller tidningen är ju ett jobb, men nu pratar skriver jag om det kommande året.

Herre Gud.
Jag vet ju inte ens vad jag ska göra efter skolan på måndag?!
Eller var det då jag skulle var med Sofie?


Vilken underlig Dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!