Dag 13- Någon som betyder mycket för mig

VARFÖR valde jag precis den här "dag"-saken för?!
Alla frågor handlar om nästan precis samma sak...

Men okej.
Tillbaka till ämnet.
Någon som betyder mycket för mig.
Jag har inte NÅGON jag har FLERA.
Min FAMILJ betyder mycker för mig, och i familj så ingår ju såklart SLÄKTEN. Jag älskar min släkt, även fastän den är helt sjuk, och alla är lite udda. Men det är i alla fall MIN SLÄKT.
Mina VÄNNER betyder ju också sjukt mycket, för det är ju de som stöttar mig i vått och tort, och jaa. Jag älskar dem för det (oavsätt hur sjukt sur jag kan bli på dem ibland).
Jag tror inte att kändisar platsar under den här rubriken... (HAHAHHAHA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!