Dag 14- Vad jag vill bli när jag blir stor

När jag blir "stor" så skulle jag vilja studera vidare utomlands någonstans, typ i England eller New York. Något coolt ställe.
Men vad jag vill bli...?
Det vet jag nog inte.
Förrut så ville jag bli kriminaltekniker, sedan så ville jag bli journalist, men nu vet jag faktiskt inte. Jag har ingen som helst aning.
Vissa vet ju PRECIS vad de vill bli, men jag har verkligen ingen idé alls.
Men jag vill liksom hålla på och vara mycket med folk, och skriva. Men jag vill också hålla på med musik.

Jaa, det är väl det jag vill.
Inget som är bestämt, ännu. Men jag har ju tid på mig.

Kommentarer
Postat av: ida

SAMMA HÄR

2011-09-21 @ 22:37:04
URL: http://theview.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!