Dag 17- Min hiss/diss lista

Okej , jag börjar väl med Hiss listan då (det brukar man väl?).

HISS
  1. Höst! Jag ÄLSKAR hösten. Och vintern, men då det är lite varmare på hösten så älskar jag hösten mest.
  2. Musik! Jag vet att jag säkert skriver det hela tiden, men det musik kan göra med en är helt jäkla magiskt.
  3. Mina vänner, som är konstiga och bäst!
DISS
  1. Alla snygga kläder där ute som INTE FINNS I MIN GARDEROB. That drives me insane.
  2. Att bli sjuk kvällen innan/på morgonen då man har en spelning.
  3. Läxor på helger. Hur tänker en lärare när den först frågar "Har ni mycket läxor?", alla elever svara "jaa!" och läraren LER OCH GER EN ÄNNU MERA LÄXOR.
Så där! det var min lilla hiss och diss lista. Kom ihåg att den inte är i ordning, så nr 1 kanske är nr 3 egentligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!