Dag 18- Det här upprör mig

Jag har faktiskt flera saker som upprör mig.
T ex nazister och rasister. Eller nej. De äcklar mig.
Men något som jag kom på för några veckor sedan, när en tjej som jag, kanske inte kände så bra men som jag har varit med när jag var mindre, dog.
Det var då jag kom på hur lätt det är att någon som man känner kan dö, så nu tittar jag extra noga när det är någon olycka på TV.
Det resulterade också i att jag låg och grät och grät när jag fick reda på att min moster skulle opereras för en tumör/tumörer i örat.

Något annat som upprör mig är djurmisshandlare, eller att se djur lida över huvudtaget; och de som verkligen inte bryr sig om allt annat än sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!