Dag 6- Jag för länge sedan

Okej; låt oss börja med min hårfärg (något ytligt, så att vi kan gå in närmare senare).
När jag föddes hade jag svart hår, men sedan fick jag väl vitt (?), eller ljust i alla fall.
Sedan när jag var 13-14 så färgade jag mitt hår mörkbrunt. Efter några missfärgningar så blev håret rött, och nu har jag försökt att färga av det till min naturliga hårfärg (som jag inte ens vet hur man ska beskriva).
Jaa. Men nu har jag i alla fall brunt hår.

Okej...
När jag var mindre så var jag kanske en pojkflicka? Jo, så kallar vi det.
Min bästa kompis var en kille, och på dagis hängde jag bara med killarna (mitt mål på dagis var att bli med i ett visst gäng, det kommer jag ihåg väl). Jag HATADE tjejerna, eller vissa i alla fall.
Nej men jag vet inte hur mycket man ska beskriva? Men jag slänger upp några foton i alla fall.



hahah jag glömde bort att bilderna är på andra datorn! Den här bilden är den enda jag har ;)

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!