Dag 7- Tio saker som ni kanske inte visste om mig

Jag har haft glasögon sedan jag var 4 år

Jag har haft bara varit tillsammans med 1 person

Jag har bara varit riktigt förälskad i 1 person (dock inte samma som ovan)

Jag har aldrig druckigt, och planerar inte att göra det heller de närmsta 2,5 åren.

Jag hatar att bli lämnad

Jag älskar lakrits

Jag är helt värdelös på franska, men låtsas att jag är bäst

Jag hatar mig själv och mitt utseende

Jag börjar gråta så fort jag ser något djur som mår dåligt

Jag sjunger HELA TIDEN när jag är hemma

Kommentarer
Postat av: ida

OCH du är typ världens sötaste & har de finaste ögonen ever...

2011-09-03 @ 16:39:34
URL: http://theview.devote.se
Postat av: wendela

DU ÄR JU SUPER FIN GUMMAN!!

2011-09-04 @ 15:34:46
URL: http://endelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!