stay and fight, I'll fight with you

Hej hej!
Sitter och funderar på om jag verkligen ska skriva ut mitt nya schema? Och på om det är snyggar att skriva allting i samma rad, som Adelina eller Sofie... :(
Nej men nu ska jag göra som jag alltid gjort, så jag börjar inte att skriva allt på en rad. That sounds good, yes yes.
Wendela kom över idag efter skolan och sminkade mig, så ni får bilder imorgon eller något (har bilderna på mobilen). Men det vart i alla fall jättebra, och jag har bestämt att Wendela ska sminka mig oftare (hehe).

Och jaa, jag kan ju inte annat än säga att jag verkligen HOPPAS på att vi ska till London med klassen, för nu börjar bli sjukt pepp. Pepp-pepp-pepp.

Är jag konstig?

Kommentarer
Postat av: wendela

HEHHHEHEH :D

2011-09-20 @ 16:12:48
URL: http://endelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!