hemma igen...

Hej hej!!
Kan inte nog beskriva hur helt amazing Italien var, och allt får inte plats i ett inlägg så.. ja.
Men det var... underbart. Älskade det!
Vi bodde i utkanten av Roma, där det mest bodde asiater, så de flesta butiksnamn var helt omöjliga att se vad det stod, då det var tecken och inte bokstäver.
Jag har tagit mycket bilder, och kommer göra en mapp på lilla fejjan där ni kan kolla. Kommer även att lägga upp bilder här också, när jag väl fått över dem till datorn (vilket kommer att bli imorgon tror jag, måste göra det så snabbt som möjligt).
Nej men nu ska jag sova och länga tillbaka till varma, soliga Italien.
Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!