and you, will hide away and find your piece of mine with some indie record that's much cooler than mine

Hej hej!
Imorgon är det skola igen, börjar klockan 13 så det är lugnt.
Är lite nervös ändå, jag menar, vi har bytt skola, vissa nya lektioner, jag måste kämpa med betygen, skaffa jobb etc etc etc. Orkar liksom inte ibland när jag tänkter på det så; på hur mycket tid jag måste lägga ner på det. Men sedan tänker jag på vad som kommer senare. Oxford eller Cambridge. Jag ska komma in. Vad ska jag annars göra liksom? Vara kvar här i Falun? Aldrig. Nej jag ska kämpa som en dåre.
 
Nu ska jag sova, får ju inte vara en zombie imorgon.
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!