nothing worth having comes easy

Hej hej!
Idag var sista dagen här i Göteborg.
Spenderade den i sängen, fram tills 12 då jag och Cissi tog frukost. Sedan blev det att vänta in morfar så att vi kunde åka och shoppa (Cissi köpte skor, jag... ingenting).
Sedan åt vi mat på Hard Rock Café. Skitdyrt, men jättegott!
Efter det drog vi oss vidare och såg Mikael Wieh (ingen aning hur han stavar sitt namn hööhö) och hörde på "Flickan och kråkan". Efter att ha kollat på honom ett tag så gick vi till Liseberg och kollade på Amanda Jenssen. Vi kollade bara på henne i ca 15-30 minuter, sedan gick vi därifrån då Cissi hade ont i ryggen.
Sedan bar det hemmåt, och nu sitter jag här i sängen och skriver.
Imorgon blir det tåg hem, 3 byten, 2 timmar på varje. Fuck. Nej då, det går bra, om SJ håller tiderna (det har redan skitit sig), jag har ca 8 minuter mellan bytena, så det är bara att gå av och på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!