the stairs creak as I sleep, it's keeping me awake

Hej hej!
Jag kom hem ifrån Göteborg i fredagskväll, efter att alla SJ-tåg varit försenade hela dagen (är inte förvånad).
Samma kväll som jag kom hem anlände också min moster, hennes sambo och två barn hem till oss. Min andra moster och hennes pojkvän bodde hos min mormor och hennes bf.
På lördagen kom alla hem till oss, mina mostrar, mormor, deras pojkvänner, min morbror, farbror och alla barn. De skulle ha kräftskiva hos oss (USCH), så jag åt paj och kött. Sedan blev jag barnvakt resten av kvällen, inte för att jag skulle velat sitta med de vuxna ute och kollat på när de drack.
 
Igår åkte dem hem, eller de som bodde hos oss åkte hem, och jag solade resten av dagen.
Idag skulle jag till stan och gå på Lust & Fägring, men de hade ingen ledig tid så jag gjorde ansiktsmask och pysslade hemma istället. Nu ska jag ut innan solen försvinner, städa och lyssna på musik.
Ikväll blir det grillning med Sofie, Elin och Johanna och imorgon blir det stan med Sandra och Enne! :D
 
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!