there's too many stars in the sky, but they can't shine like you can shine

Hej hej!
Vårat internet försvann i "stormen" (när det åskade och blixtrade förut, ya know) men nu har lilla telia dragit sig hit och fixat det. HALLELUJAH!
Har varit på stan med Sandra twice den här veckan, har köpt nagellack (genomskinligt, blått och typ... puderrosa), en tröja och ett par jeans. :)
På söndag åker jag iväg till Göteborg och träffar min kusin, som jag inte sett på hur många år som helst, och min morfar och hans sambo. På fredagen när jag kommer hem får jag bara andas ut en dag innan hela tjocka släkten kommer hit. De har bjudit in sig själva på kräftskiva, så det kommer ju att bli... gott... eller inte.
 
Nu ska jag ta och duscha, ska ju på gatufest (om det inte börjar att regna hehehe).
 
Ha det bra♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!