they say I'm up and coming, like I'm fucking in an elevator

Hej hej!
Nu är jag i Göteborg! Är hemma hos min morfar och chillar lite. Ska till stan senare och kolla så att jag hittar någolunda tills Cecilia (min kusin) kommer hit. :)
Nu måste jag hoppa in i duschen, ska ju dra snart (tror jag, morfar fixar på båtmotorn).
ÅH! Såg ni OS avslutningen igår?! Den var bra. Jättebra tycker jag, eller det är bara för att de
1. Fått ihop Spice Girls (hahahhaha)
2. Ed Sheeran
3. One Direction (hahahha igen)
4. ALLT TYP. Eller kanske inte när de åkte runt med taxi bilarna i en balett, innan Spice Girls. ÅH Jessie J var med också, och var jättefin och bra och jaa och åååh när de sjöng Always look on the bright side of life ! Nej, man skulle varit där alltså...
 
Nej, nu ska jag dra.
HA DET BRA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!