easy to read, don't let it become a meaningless routine

Hej hej!

Sitter och kollar på Top Model Sverige och skrattar när de tvingas klippa av sina hår (okej, jag är ganska avundsjuk också; jag vill också ha en professionell stylist som fixar mig!).

Var på Kupolen idag med Sandra och Malin. Jag köpte bara ett halsband, som jag älskar, men vi träffade Ellinoré på McDonalds. Kul kul!!!!!

Nej men nu ska jag borsta mina tänder. höhöhöh
Jag tror att jag börjar få något allvarligt fel... ibland kommer det upp tankar som om att någon säger "jag hatar dig" och när jag t ex var hos Alice slängde jag ur mig "Jag älskar dig" när vi skulle till vardagsrummet... wtf liksom?!?!?!? :s

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!