I'm a dead man walking here

Hm... era underbara kommentarer har fått mig att börja fundera på om jag verkligen ska göra det.
ÅÅÅÅH varför kör jag inte bara? Vad har man att förlora på det liksom? Men ändå... inte så roligt att bli kritiserad och så, men äsch. Först så är det ju en för några dommare, och sedan får man se om man går vidare liksom.

Okej, jag ska verkligen kolla upp det här, och fortsätta att fundera.

Idag ska jag till min farfar som ligger på sjukhuset (hjärtattack) och sedan ska jag på stan, tror jag. Nu lät jag jätteotrevlig, som om att jag inte bryr mig om att han ligger på sjukhuset, men det är ju okej. Han ska ju åka hem snart, så jag förstår inte varför vi ska till sjukhuset nu när han åker hem på måndag eller imorgon.

Ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!