ni är sämst på att kommentera

hej hej hej hej

kul jag har, nej.
Allt jag kan tänka på är hur mycket jag hatar matte. Jag HATAR det. Och nu ska vi ha två extra lektioner på fredag, istället för utedag. Två lektioner= 2 timmar och 35 minuter. fml

Men en god nyhet är i alla fall att jag fick A på nationella proven i Engelska (eller jaa, vi har i alla fall fått reda på hur det gick på hörövningen).

Men okej... ni suger på att kommentera. Och jag menar det verkligen.
Tack vare er "hjälp" så har jag fortfarande inte kommit på vilken låt jag ska köra. TACK SÅ MYCKET. (okej, Ida räknas inte, för du kommenterade i alla fall).

okej... kan ni kommentera nu eller? :'(


Kommentarer
Postat av: Ida

Såklart min räknas!;D

men alltså samson skulle passa dig tror jag iaf!:)

2012-02-15 @ 21:18:38
URL: http://idalunaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Färger i en vind passar nog din röst. :)

2012-02-15 @ 21:20:03
Postat av: Sofie

Bon iver- skinny love, eller någon annan fin låt :D

2012-02-15 @ 21:22:20
URL: http://sofiewikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!