you make my dreams come true

Hej hej!

Jo jag tänkte såhär att OM jag ska ställa upp i X-factor, då måste jag ju ha en låt... som jag kan sjunga... Och saken är den att jag inte har en aning om vilken jag ska välja! Det finns ju miljarder sånger där ute, och jag kan helt enkelt inte bestämma mig för en.
Så nu tänkte jag be er, gulliga läsare, att bestämma åt mig (heheh).
Ni kan kommentera här nere (ni vet vart man kommenterar va? för det gör inte jag...) vilken låt ni tycker att jag ska sjunga, så bestämmer jag någon av dem. Om jag fortfarande inte kan bestämma mig så lottar jag. Jag kommer senare att meddela vilken låt jag kör (och om jag går vidare så får ni höra den också ihihihihihi).

Nej men nu ska jag ta och gå ut med hundarna!

Ha det bra!  ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Supersvårt med låtval eller hur!!

men jag tycker att Samson skulle passa din röst!:)

2012-02-14 @ 14:32:44
URL: http://idalunaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!