'cause you and I, we were born to die

Hej hej hej hej hej!

Kom nyss hem från stan, där jag har gått forever alone för att jag inte orkade smsa någon. Kul liv.
Nej men jag var ju och klippte mig, så det var ju lite onödigt att smsa någon när jag skulle gå på stan i typ 45 minuter, och sedan klippa mig och åka hem liksom.

Hon klippte i alla fall av ca 1 dm, så nu har jag kort hår. Eller kortare hår.

Igår så var Sofie och Alice här hemma hos mig.
Vi åt kladdkaka, chips och kollade på Eclipse och Mitt liv som popstjärna hahaha

Ha det bra ! ♥




SÅ! Blev det.... men jag fick lov att ta bak min lugg för den är i vägen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!