portraits hung in empty halls, frameless heads on nameless walls, with eyes that watch the world and can't forget

Kan inte med ord beskriva hur vackert det är ute just nu.
Det går bara inte, och om jag försöker så skulle det inte vara tydligt nog, och ni skulle tro att jag var en väldigt galen person som borde sitta instängd i ett sjukhus någonstans.

Men jag försöker, men ganska få ord, ändå. Det är ju så vackert att ni måste ta del av det.
Det är bara några få moln ute som blir upplysta av den stora månen, som sänker ett vitt täcke över landskapet. Allt, och jag menar verkligen allt, är vitt, grått och blått. Helt underbart.
Gosh, I'm in love with Mother Nature.

Hej, jag heter Rebecka och jag vill ha en kamera. Nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!