sunsets never were so bright, and the skies never so blue

Hej hej!

Igår var jag på stan med Sofie. Vi fikade och kollade runt lite, hittade dock ingenting som jag kände att jag "måste" ha. Hittade ju typ en hängare/krok-sak på Indiska, men jaa. Det är ju inga kläder hehe.

Idag ska jag till stan igen med Alice. Ska kolla på kläder igen, och sedan träna.

Drömde mardröm om italienskaprovet, som vi ska ha nästa vecka, igen. Drömde att jag inte hade pluggat något (vilket typ är sant). MÅSTE plugga idag. Inte vara lat, här inte.

Nu måste jag ut med hundarna!

Ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!