thunderbolt and lightning, very, very fright'ning me

Hej hej!
Igår till idag sov jag över hos Malin med Sandra; Malin åker ju hem imorgon till Tyskland!
Vi kollade på film (P.S I love you och Rosa: The Movie) och satt/låg sedan i soffan och pratade och drack lite te. På morgonen efter åt vi frukost i trädgården och sedan bar det av mot busshållplatsen. Där stod vi och pratade och kramades och när bussen väl kom började jag gråta. Den stackars busschauffören förstod ingenting när jag snyftade fram "En halv till Falun".
Fick sedan lov att gå hem från Norslund, och kände mig inte så särskilt vacker med mina rödgråtna ögon och flottiga hår.
Jag kommer att sakna Malin så himla mycket! Det kommer att bli så tomt utan henne, jag menar, det är hon som är den optimistiska i klassen, och allt som vi gjort tillsammans. Vi har ju varit tillsammans nästan varje dag sedan vi började skolan!
 
Nu ska jag kolla på Glee och sedan gråta lite till.
 
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!