I am not that desperate, and you are not that lucky

Hej hej!
Kom hem för några timmar sedan från Svärdsjö och stan. Var ju i Svärdsjö igår/idag och firade Malin (att hon både fyller 16 år idag, och för tiden hon har varit här i Sverige).
Efter att knappt sovit en blund så åker vi till stan, stinkande och äckliga med våra 8000 saker, och jag skyndar mig till Teknikverkstan då jag skulle dit och fixa lite saker inför sommarjobbet. Kände att jag var jätteofräsch, men som tur var hade ju pappa hunnit skjutsat hem mig innan, så jag hade i alla fall borstat håret och användt munskölj :)
Nu väntar jag på att mamma ska komma in så att vi kan fylla i några papper, samtidigt som jag funderar på om jag ska på "skolavslutningsfest" i Främby... har beslutsångest. Jag vet att det skulle vara hur kul som helst, men jag är så sjukt trött, hungrig (hahahahhaha) och jaa, helt slut, så jag vet inte om jag orkar? Sedan så måste jag spara pengarna, som jag i så fall måste lägga ut på buss, till nödvändigare saker som kan hända i sommaren och i framtiden (England).
Igår fick vi sommarlov också, det känns helt sjukt hur snabbt tiden har gått! Det känns som om att det var igår som jag träffade klassen för första gången!! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!