if you give up New York I'll give you Tennessee

Hej hej!
 
Efter att ha pratat på Chatroulette till klockan 2, och pratat till... 3 (eller något) somnade vi i min säng. Vi blev inte så mycket piggare av den där promenaden och pingis matchen med fotbollen på skolgården, men det gjorde inget. Det var bra ändå !
 
Nu är jag jättetrött. Jag och Sandra gjorde (okej jag gjorde) hamburgare till lunch, men de blev råa så vi slängde dem. Eller de blev inte råa, jag stekte dem och trodde att de var klara, men surpise, det var dem inte.
 
 
Nu ska jag gå och vara dryg.
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!