jag har en iPhone 4 tralala tralala

Hej hej!
 
Idag började jag dagen med att göra våfflor åt mig själv och min lillebror. Efter att vi ätit så ringer pappa och säger att "Håll kvar Mathias (min bror) hemma, han får inte gå någonstans!". Jag skriker glatt år Mathias att han ska få stryk när pappa kommer hem. Men nej. Pappa kom hem med en iPhone 4 åt honom. Jag blev avundsjuk, men pappa hade tänkt köpa en åt mamma också. Mim mamma använder inte ens den mobil hon har nu?!
Jag fick den istället, så nu har jag en iPhone 4 tralala tralala.
 
Nu ska jag föra över alla låtar och skit till min nya mobil, och ge mamma min gamla (som jag har haft i en vecka, och pappa i 1 år).
 
Ha det braaaaa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!