tandläkaren idag då!

Hej hej!
 
Har inte bloggat något då jag 1. inte orkat 2. inte haft tid och 3. det har faktiskt varit fint väder ute!
I Lördags så ramlade min plasttand av. För er som inte vet det så fick jag en plasttand när jag var... jag vet inte... typ runt 10 år, yngre. Jag hade min lillebror på min rygg och en kompis försökte hjälpa honom, för han satt inte riktigt, har jag för mig. Så då ramlade jag framlänges och halva vänstra framtand flög ut.
 
Jag ringde tandläkaren idag, eftersom de har stängt på helger, och fick en tid 13.50, "om inget akut dyker upp". Som vadå? En som inte har halva framtanden borta?! Det värsta är att det är kvar från den där plasttanden, så de måste säkert slipa ner kanten på den och skit. Usch. Jag hatar när de slipar och repar och neej. :(
 
Jag som skulle ha varit till Ica Maxi och till stan och köpt saker till min mobil, och sedan varit med Sandra. Nu får jag väl sitta där till 3 eller något, och sedan.... Neeeeeeej. Det regnar ute!
 
UNDERBAR DAG BLIR MER UNDERBAR! eller inte
 
Jaja, ni får ha en bra dag i alla fall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!