you are not responding in the way I imagined you would respond when I acted out this conversation in my head. Stop it.

Hej hej!
 
Sitter och väntar på att Enne, Malin och Sandra ska logga in på Skype. De kommer säkert aldrig logga in på Skype, utan har säkert kommit överrens om att INTE logga in, så att jag sitter här som ett fån med mina Glee avsnitt.
 
Idag gick jag på stan med Sofie också. Vi cyklade till Slussen och köpte glass och njöt av sommarvärmen, sedan cyklade vi vidare till stan och shoppade lite. Sofie köpte en bodylotion med Yasmine doft, om jag minns rätt, och jag köpte ett par solglasögon och en ny väska (då min gamla från 80-talet är ganska sliten...)
 
 
Väskan kostade 199:- (tror jag) och glasögonen kostade 30:-
 
Nu ska jag smsa Sandra...
 
Ha det bra♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!