you and I'll be safe and sound

Hej hej!

För er som faktiskt undrat vart jag har varit de närmaste dagarna (eller har det gått en vecka?!) så har jag varit magsjuk och läst klart the Iron Queen och Hungerspelen-triologin. I think I'm in love with the Hungergames.

Nej men nu måste jag göra mig klar för att gå till skolan. Första skoldagen efter lovet :')
måste kolla på Hannas hår... och gråta lite med Enne...

Om jag ens ska till skolan; jag mår fortfarande pyton och har haft mardrömmar om Hungerspelen hela natten. Hungerspelen och Peter Jöback :'(

Nej men jag skriver väl någon gång då.

Ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!