youth is like diamonds in the sun and diamonds are forever

Hej hej!
Det vart ingen lugn dag idag inte. Har varit ute hela dagen och tvättat hela altanen med en diskborste, haft på olja på däcket och hjälpt pappa med att bygga staketet och målat det.
Det var meningen att jag skulle vara med Sandra idag, men ja... så vart det ju inte...
Nästa helg kanske jag sticker till Stockholm, om inte min moster kommer upp. Mormor fyller ju år nästa helg, så det känns dumt att åka ner på hennes födelsedag.
Nej, nu ska jag ta och slappa i soffan ett tag.
Ha det bra♥
glada tjejer i Rom (VILL TILLBAKA NU!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!